Home

Bästa andelsspel v75 2022

av Travklubben | Jun 12, 2018 | andelsspel v75, andelsspel v86, Solvalla, V75, V86 | 30 december spelade handbollsprofilen Mario Lipovac in 673 311 kronor på V75 - mest i Sverige på V75. I lördags slog han till igen - totalt blev vinsten 167 202 kronor - mest av alla Tillsammans-bolag i landet. - Alltid kul att göra så många glada! Sen vill man ju att det ska betala bättre, men. ⁠ Sportbladets experter har synat lördagens V75-omgång med sina bästa spikar, miljonrensare och tänk på att. Här nedan hittar du experternas analyser till V75-omgången. Du har möjlighet. Spela med Sveriges bästa andelsslag! Välkommen till Travstugans ATG Tillsammans där våra Experter gör det enkelt för dig att spela på V75, V86 GS75 och V64 . Travtips; Andelsspel; Travskola; Spelbolag; Travtips. Alla travtips; V75 Tips; V86 Tips; V64 Tips; High Five; V65 Tips; Grand Slam 75 Tips; V4 Tips; V5 Tips; Lunch Dubbel; Dagens Dubbel; Vinnare; Plats; Top 7; Prix d'Amérique. Vi erbjuder flera andelsspel till V75, V86, GS75, V64, Stryktipset, Europatipset, Topptipset, Powerplay och Bomben komponerade av landets främsta tipsters! Vi har mer än 50 olika lag till V75, V86, GS75 och V64 - i alla prisklasser! Köp din andel av våra experter här . Våra andelsspel. Men det hindrar inte Travstugan från att utse sin bästa V75-spelare när det kommer till andelsspel. Andreas Lundin 6 november 2020, 15:00 Den tredje deltävlingen gick till Kim Lagerhem i lördags, som förutom att göra andelsspel i Travstugans andelslag , även arbetar som hästskötare hos Stall Oskar Svanberg sedan en tid tillbaka

Travklubben bäst i Sverige på V75 - igen Travklubbe

V75 på Eskilstuna står på lördagens meny. Här är Sportbladet-experternas djupanalys i jakten på spikarna och skrällarna. Du har möjlighet att ta rygg på andelssystemen via länkarna nedan Hon har en av de bästa kuskarna i fältet och tål att göra en del själv. Kan vinna den tuffa vägen. 8 Quarcia (V75-3) avslutade starkt bakom tuffa hästar senast. Hon har innerspår på. 2940 andelsspel. Relevans Pris Ranking. V86. Essies v86. Karin Bergström Servicekiosken Kinna... 25 kr Ons 20:30. V86. Mikael Solberger. Mikael Solberger Ica Kvantum Arvika. Hej. Mikael Solberger på Nya Wermlands-Tidningen här. V86 är ett favoritspel då det kan bli hög utdelning trots att flera favoriter vinner. Hoppas ni vill vara med på en andel.... 150 kr Ons 20:30. V75. Örebroaren. Bäst i Sverige - för andra veckan i rad. Bensinstationen Frendo Tibro blev ensamma i landet att dra in en miljonvinst under lördagens V75-omgång. - Det är så jäkla roligt för alla som är med och spelar, säger Tony Enocksson, hjärnan bakom det vinnande systemet där 285 andelar fick dela på 1 252 861 kronor

Spela andelsspel på V75, V86 och GS75 med Sportbladets

Andelsspel - V75. Idag lämnas det in hundratusentals system varje V75-omgång och omsättningen räknas alltid i tiotals miljoner kronor. V75 har på dryga 20 år gått från att vara en bra spelidé till en livsstil. Och sedan Andelsspel Spela Tillsammans lanserades har det blivit väldigt populärt att låta experterna välja hästar och ta rygg på dessa. Så spelas V75. Loppets bästa värmning - Jag har pratat med min gode vän Björn Goop, och han låter ruggigt uppåt på 13 Ragazzo da Sopra i V75-1. Det blir barfota igen och han har tagit vintern bra i Frankrike. Det låter som att han är på väg mot ett kanonår. Jag tror det kan vara vettigt att koppla greppet direkt. MAGNUS NYGRENS ANDELSSPEL PÅ V75. EXPRESSEN - MAGNUS NYGREN GULD (500 kronor per. Travtips Speltips Andelsspel Bästa andelarna till V75, V86 & Stryktipset. Dagens andelsspel Svenska Spel & ATG: GS75, Europatipset, PowerPlay, ToppTipset & Bomben . 2020-11-22. Här ser du på vilka spelformer vi erbjuder andelsspel dag för dag på Svenska Spel och [] GS75 resultat. 2020-11-22. GS75 resultat från alla omgångar av GrandSlam75, som spelformen hos ATG heter. Spelformen.

Till de flesta V75 och V86-omgångar säljer jag andelar på Köpandel.se - välkommen att hänga med på en andel! Hoppa till huvudinnehåll. ANNONS. Storavinster Toggle navigation. Om oss; Handla; Andelsspel; Skapa konto; Frågor & svar; Logga in; Aktuellt: Två femmor gav drygt +20 000 kronor 7/11 +5250 kronor på DD 14/11. Andelsspel. Till de flesta V75 och V86-omgångar säljer jag. V75 på Eskilstuna står på dagens meny med finaler i Breeders' Crown. Under lördagen drog Sportbladets Mario Lipovac in 298 250 kronor och gav 29 000 kronor per andel. Här är Sportbladet. Men det hindrar inte Travstugan från att utse sin bästa V75-spelare när det kommer till andelsspel. Andreas Lundin 30 oktober 2020, 11:00 Den andra omgången av åtta avgjordes i lördags, där Niklas Lindstedt från hemmabanan Örebro till slut fick se sig besegrad av Rasmus Hagström från Eskilstuna Andelsspel V75; Andelsspel V86; Våra experter; 99:an; V86 99:an; GS75 99:an; Svenska Spel; Om oss; Twitter; Facebook; Instagram; Andelsspel. Jeppes Järnkoll . Jesper Sjökvist. Jesper Sjökvist heter jag. Mitt stora travintresse föddes redan på 80-talet då jag sprang omkring på Axevallas stallbacke under somrarna och på senare år har jag även fått chansen att köra häst hos flera.

ATG Tillsammans » Spela V75, V86, GS75 och V64 Med

Bästa V75-spiken enligt dig? - Den hittar man i V75-3 och det är 7 Brambling (bilden) med Örjan Kihlström i sulkyn som närmast kommer från segern i Svenskt Trav-Kriterium. Hingsten öppnade då snabbt till ledningen och försvarade sig berömvärt över upploppet i en spännande duell med San Moteur och Henry Flyer Sisu På köpandel.se hittar du andelsspel från Sveriges bästa tipsters. Travrondens andelslag - V75 Travrondens andelslag - V86 Omgångar Nyheter Krönikor Andelsspel TV Till start Om Travronden Spel Support Integritetspolic I V75-7 så är Van Gogh Z.S. (5) klar favorit på runt 50% och en del spekulerar i att det kan bli spets men det låter inte på Timo Nurmos som han tycker Mika Forss ska släppa med värsta motbudet Global Winner (1): Han gjorde ett kanonlopp i lördags. Jag var lite orolig innan att det var galopprisk från femtespåret. Han tappade mycket och gick otroligt bra efteråt till tredjeplatsen

V75 - Gå med i Hammarbys Andelsspel. 24 okt 2020; Kommentarer; Nyheter ; Tweet; 24 okt 2020. Björn Ferber som har spelat trav och haft egna spelbutiker och i övrigt på sin fritid är Hockeytränare .Tycker det är orättvist att det bara finns en tjejliga och vill utmana med en killarnas Lite kul se vem av oss (Kia) som är tuffast i vårat lir smartast är väl kanske å va med på. - Mitt absolut bästa drag till V75-omgången under lördagen är 1 Heading Reference (bilden) i V75-1. Jag tror han kommer sitta i rygg på Harran Boko och får han bara luckan in på upploppet tror jag han vinner! 5 procent är mycket spännande! Vilken favorit känns mest överspelad tycker du? - 2 Pleasure For Cash (V75-7) har varit riktigt bra på slutet från dåliga lägen, nu har han. Här listar vi olika förslag på riktigt bra andelsspel för trav, dvs spel hos ATG och deras stora spelformer V75, V86, GS75, V65 och V64. Grunden för ett lyckat andelsspel är spellläggaren som ägnar timmar åt att analysera loppen. Olika spelläggare har olika profiler och det är viktigt att välja rätt för varje omgång. Kanske vet du vad du vill ha, eller kanske inte

Andelsspel till V75 & V86 från Sveriges främsta tipsters

1. Våra ATG-ombud som vi samarbetar med kan inte erbjuda andelsspel på GS75, V64, V65 online. Däremot så gör våra tippare det själva. Läs mer nedan. Andelsspel utöver V75 och V86: Våra tippare ofta erbjuder sina egna privata andelssspel till de större streckspelen som inte finns tillgängliga via ATG-Tillsammans, som t.ex. GS75 / V64 / V65/ V4 / DD. Håll koll på MinAndel.se där de.
  2. a andelsspel på Köpandel 2017-2019 uppgår till 4.020.759 kronor nettoplus på V75 och 706.755 kronor plus på V86! V75 . TRAVÖGAT.SE.
  3. Arkiv för December 2017 - Sida 1 av 3 Bästa spiken idag! Inte ens favorit? 30 december, 2017, kl. 14:49 av carlwangle. Hej! V75-tävlingar på Halmstad idag och det är fräna race. Jag tror att jag har en toppenspik som inte ens är favorit. Ja, ni läste rätt. För jag har blivit kär i 2 Hossiana Boko som varit grymt fin sista loppen. Senast var bästa loppet i karriären och nu hoppar.
  4. På köpandel.se hittar du andelsspel från Sveriges bästa tipsters. Travrondens andelslag - V75 Travrondens andelslag - V86. Travronden Spel är en tjänst från Travronden. Omgångar Nyheter Krönikor Andelsspel TV Till start Om Travronden Spel Support Integritetspolicy. Vill du ha koll på ditt spelande? Stödlinjen, www.stodlinjen.se, 020-819 100 Spelpaus, www.spelpaus.se Spelfriheten.
  5. Se alla våra andelsspel till såväl V75 som V86 nedan. Dela. Kopiera länk. Länk kopierad . Facebook Twitter E-post. SportExpressens andelsspel med experterna från tidningen har varit mycket omtyckta. Så sent som den 18 december 2019 spelade Jonas Noreen in nästan 480 000 kronor till 25 andelsköpare på V86-redaktionens stora system. Utdelningen per andel: Drygt 19 000 kronor. Tidigare.
  6. Butikens andelsspel har nu flyttat till ATG.se. Ni kommer under en övergångsperiod hantera några funktioner här på Tillsammans. Till butiken på ATG.se. ONLINE JUST NU. För att skriva en kommentar behöver du köpa en andel. SKICKA Missa inte att säga nåt till dina lagkompisar också. Då blir de säkert glada :) Anette Persson. Grattis till er som vann idag. 6 rätt igen på Widens.

V75 tips » Eskilstuna » ATG Tillsammans » Andelsspel » V75

V64 Solvalla 15/1 januari 15, 2019; V75 Analysen Gävle 16/9 december 15, 2017; V75 Analys till Åby 9/12 december 8, 2017; V75 Analys lördag 25/11. Daniel Berglund (Fyra system: 180 kr, 267 kr, 360 kr, 550 kr) - Är en av Sveriges vassaste tipster. 3/9-16 spelade Daniel in 17,6-miljoner på sitt andelsspel och tog hem 66,7% av sjurättspotten. Var med på andelsspel på V75. 23/04/2020 Kl 12:57 Snart drar vi igång första månaden med andelsspelet på V75. Sista anmälningsdagen är 27 april, alltså nu på måndag. Swisha 400 kronor till 123 593 19 93 så är ni med på 4 spel under maj månad. För mer info om hur det går till i detalj. Raderna skickas ut via vår Facebooksida eller via SMS eller mail. Ange er mail när ni. Lördag och V75 från Romme med hela 60 miljoner kronor i jackpot, undertecknad kan knappt sitta stil då förväntningarna är skyhöga och jag tror jag pratar för samtliga av mina kollegor också! Vi har några exklusiva andelar som håller på att ta slut, bland annat Travtjänsten V75 JPT, Raffe JPT Unik och Snoken Jackpot, men vi presenterar ett smörgåsbord som passar alla! Bland våra.

Andelsspel - AT

Eftertankar V86 Lindesberg 07/05 » 5 juli | Kevins

Andelsspel tips och trav Hem V75 då nere i malmö / jägerso och vi kommer jobba på hela veckan och bjuda på tips här som vanligt och de dyker upp under fredagen. Välkommen åter! //Fredrik Vill ni vara med på mina system så hittar ni dessa här: atg.se/simsalabim . V75 JÄGERSRO- JACKPOT - FÖRSTA START 16.20 LÖRDAG! V75-1 KVARTETT TÄNKBARA VINNARE 6 Gandalf Jaam har 6 vinster. Fokus ligger på V75 dit vi erbjuder Sveriges bästa V75 tips. På sajten publicerar vi även V75 resultat samt resultat till alla tävlingar dit det finns ATG resultat. Vi är ledande på spelinformation om såväl svensk som internationell travsport. På webben rapporterar vi det som händer, när det händer, under veckans alla dagar. I tidningsform kommer vi ut två gånger per vecka. Eskil Hellberg har satt V86 två veckor i rad, på sitt andelsspel. Förra onsdagen blev det 66 000 kronor in, som tio andelsköpare fick dela på. I onsdags var det dags igen. 59 472 kr in, och 6 608kr per andel. - Kul att tipsformen håller i sig och jag hoppas pricka in åtta rätt även kommande onsdag. Innan dess är det V75 på Örebro. Andelsspel - Stryktipset Andelsspeland . Stryktipset tips varje vecka. Få systemförslag & analys till veckans stryktips från Sveriges tyngsta spelexperter. Vinn stort ; Se våra andelsspel . EN ANDEL GER DIG 10% Vi gör system i olika storlekar, hoppas du hittar något som passar just dig. Podcast . Andelskungen Sportspel Stryktips Trav V75. Fredag: Matchanalyser inför lördagens stryktips, Dagens bästa spelvärde. Lördag: Stryktipset - Topptipset, Dagens bästa spelvärde, V75 Solvalla med Dagens TravBet XL . Söndag: Europatipset, Topptipset. 13 rätt på Stryktipset Bolag XL gav 399 160 kr. Bolagsspel. Nytt positivt corona-test för Salah. Senaste Nytt. Dagens TravBet . Deep Feeling värmer upp på rundbanan. Deep Feeling.

Spelgeniet på Gotland – vann mest i Sverige | Trav 365

V75: Hjärnan bakom över 13 vinstmiljoner Trav Expresse

1. V75-6: 6-2-11-12-7-3-10-5-1-4-8-9. V75-7: 1-6-4-3-9-11-10-5-12-2-7-8 . Andelsspel: Som vanligt gör jag andelsspel för Pressbyrån Svava Uppsala och mitt andelssystem som är öppnat heter Niclas Carlson V75. Systemet säljs i 10 andelar á 250:- och andelar köper ni via denna direktlänken eller via atgombudet.se. Niclas Carlson V75.
  2. Lördagens V75-tävlingar arrangeras på Jägersro. Dubbeljackpot vilket innebär 72 miljoner kr till en ensam vinnare! Jag spelar med en spik. 6 Farlander Am i den femte avdelningen. V75 Tips Jägersro Lördag 31/10. V75-11,3,4,5,7,9,12 V75-2 2,10,14 V75-3 5,6 V75-4 1,5,6,7,9 V75-5 6 Farlander Am V75-6 11,13,15 V75-7 5,6,7. 1890 rader x 0,50.
  3. Jonas Waljé är ett välkänt namn på Bergsåkers stallbacke. Erfaren tränare, skötare, kusk och spelare. Gör andelsspel till främst V86 men även V75
  4. Sharps.se > Forum > Spela andelsspel tillsammans > V75 ÅBY 10/10- 26kr Alla inlägg: 1: 2 LinkBack: Ämnesverktyg: 2020-10-10, 12:48 #1: Basse . Reg.datum: mar 2012. Ort: stockholm. Inlägg: 9 504 Sharp$: 17211. V75 ÅBY 10/10- 26kr. Jag hoppas jag hittat rätt Jackpotspikar. 5 Rajesh Face i monte' loppet Och 11 Indras Secret från Berghs Formstall. Tror Indra Kan köras till ledning.
  5. V75-3: 1 OSTERC har allting uppdukat för en spetsseger från bästa startspåret över 1640m och Joss tar emot med varma servetter. Toppchans till spets runt om, men vi garderar ett av söndagens bästa lopp och felfri utan bakskor samt bike kan 4 ADMIRAL AS fixa segern! RANKING: A: 1-4-8 B: 2-10-3-7 C: 9-6-

Publicerad 2017-07-07 15:01:19. Satsa 100 kr - Få 100 kr. Betfair . 9.60 Recension. Hämta bonus. Första inlägget här, kommer försöka dela med mig av en del av andelsspelen jag gör samt följa upp, främst på V75. Ska försöka hålla väldigt korta analyser och även om denna veckas tips vart för kort och lite hastigt så delar jag ändå raden. Avd 1: 1,2,4,5,7,10,11 Kommentar. Stryktipset tips - analyser och andelsspel med 1x2.se. Egentligen är det motsägelsefullt att dela tankar och tips kring Stryktipset, då man i slutändan helst vill stå som ensam vinnare med en helt unik tanke och rad. Dessvärre kostar stora system enorma summor pengar, och för de flesta är ett helt komplett system där allt känns fläckfritt en total omöjlighet. Således kan ett.

Norske kallblodskungen Odd Herakles har inte förlorat sedan förra årets landskamp i Karlstad. 12 raka segrar har det blivit sedan han gästade Färjestadstravet förra gången och tioåringen är lördagens största favorit på V75®. - Han ska vara storfavorit tycker jag, säger kusken Tom Erik Solberg segervisst. Det är en smålurig omgång som serveras på Färjestad [ V86-tips. V86-tips från våra miljonvinnande tippare! Läs dem här helt gratis och välj om du vill spela på V86 själv eller ta rygg på våra tippares andelsspel som grundar sig på våra V86 tips. Våra populära V75-tips hittar du här Björn Goops V75-tips i Björnkollen Jägersro lördag 31 oktober. 72 miljoner dubbeljackpot! SVERIGES BÄSTA TRAVBONUS Upp till 1250 kr i spelkrediter hos bet365. V75-tips Jägersro lördag 31 oktober: DrTravs V75 Tips Jägersro 31/10 Samtliga travtips. För övriga rekar och analyser söndag 30 augusti. Klicka på Speltips i menyn. Lycka till

Andelsspel - V75 Andelsspeland

Sveriges bästa V75 tips. Rekatochklart har fem gånger nominerats som en av världens bästa sajter och webbsidor för spelinformation online på bettingbranschens egen Oscarsgala EGR Operator Awards i London. Vi fokuserar på ett stort antal sporter och svensk travsport är inget undantag. Vårt mål är att erbjuda V75 tips med de bästa system-förslagen inför varje omgång och vår. Bästa V75-tipsen hittar du hos tippare som vinner mest pengar i förhållande till hur mycket man tippar för. Det finns ett antal betaltips men minst lika bra V75-tips som är gratis. V75-tips från anonyma personer bör du dock undvika. Var kan jag läsa V75 tips gratis? ? Du hittar gratis V75 tips på många sidor på internet. Det gäller dock att hitta en sida med hög trovärdighet. Det. Lördagens V75-tävlingar arrangeras av Örebrotravet. Nedan följer mina V75-tips. Jag spelar med två spikar. 10 Seismic Wave i femte avdelningen och 6 Västerbo Pokerface i den sjätte avdelningen. V75 Tips Örebro Lördag 24/10. V75-1 1,6,7,10,11,12 V75-2 2,3,5,7,9,11 V75-3 6,8,9,12,14,15 V75-4 4,5,6,10 V75-5 10 Seismic Wave V75-6 6. Andelsspel på V75 till jackpotomgången på Årjäng finns klara i butiken. Det går också bra att spela med oss på ATG tillsammans (Kupans stalltips) Andelsspel med 5-Spades gänget Vi på 5-spades har ambitionen att serva våra medlemmar med ett så brett utbud som möjligt med bra kvalitet. Att vinna är det bästa vi vet och att göra det stort och tillsammans är det roligaste vi vet. Andelsspel till Stryktipset V75 V86 GS75 ⋆ Vassa speltips Pentti on Twitter: Min bästa stryktiupong någonsin Stryktipset 2020-11-2

V75 tips till Romme 29/12 2018. Travcash podcast. Analys finns på: https://travcash.se/v75-tips Björn Goops V75-tips i Björnkollen Örebro lördag 24 oktober. SVERIGES BÄSTA TRAVBONUS Upp till 1250 kr i spelkrediter hos bet365. V75-tips Örebro Lördag 24 oktober: DrTravs V75 Tips Örebro 24/10 Samtliga travtips. För övriga rekar och analyser lördag 24 oktober. Klicka på Speltips i menyn. Lycka till

Andelsspel v75 hur funkar det — tittar på man på travets

V75 tips Örebro. Våra tipsexperter Oddsjägaren (Albin Kjellberg) och Referenten (Albin Engdahl) bjuder på bästa tipsen till V75 Örebro. Senast k... - Слушайте V75-tips Örebro ∣ idéerna till lördag! by Travcash моментально на планшете, телефоне или в браузере - загрузка не требуется

Jag har hållit på med andelsspel i över tio år nu så jag tror mig också ha bevis för att min bedömning är korrekt. Konkurrensen hårdnar dock hela tiden då allt fler inser att det är bättre att spela tillsammans med andra och få en del i ett lite större system. Ju fler större system desto hårdare konkurrens och detta är något som märks av, framför allt på V75 men till viss. Författare Stefan Postat 17 januari, 2017 17 januari, 2017 Lämna en kommentar på Nytt spel lanseras hos ATG på söndag Livet i Thailand Efter 1,5 vecka i ständig 30-graders värme så känns det lite kallt att komma hem då jag verkligen trivs allra bästa när det är varmt och skönt i luften Statistiskt sett iskall - men hon är överjävligt bra. av Travklubben | Feb 15, 2018 | andelsspel v75, Axevalla, Guide, V75 | . 47 miljoner kronor i jackpot på skrällbanan Axevalla. Här guidar Travklubbens kunniga experter dig mot alla rätt på V75. - 13 Southwind Feji är bästa spiken, trots tillägg på kort distans Pontus & Mattes (VinnaTillsammans.se) V75-genomgång Åby 14 oktober: Spikförslag. 4 Nantucket (V75-2) drogs med en halsinfektion senast men rapporteras träna mycket bra inför denna start. 11-åringen har varit montékung en längre tid och vi ser inget som skulle tala emot att han fortsatt får behålla sin krona. Det borde bära av till tät och hästen är omgångens bästa speldrag av Travklubben | Feb 19, 2018 | andelsspel v75, Solvalla, V75 | Planen var 15-hästars lopp på hela V75-kupongen. Nu blev inte två lopp fulla - men vi tokhyllar upplägget. Lördagens omgång är den bästa på hela året. HÄR GÅR DU MED I VÅRT LAG PÅ ATG TILLSAMMANS! V75 Champions, där landets 15 bästa V75-kuskar gör upp, körs som..

Andelsspel till Stryktipset V75 V86 GS75 ⋆ Vassa speltips

Se våra andelsspel . EN ANDEL GER DIG 10% Vi gör system i olika storlekar, hoppas du hittar något som passar just dig. Podcast . SVERIGES STÖRSTA TRAVPODCAST. Krukan, Brolin och Norinder analyserar V75, risar och rosar. Ingen går säker.... Nyheter . SENASTE NYTT Se nya inlägg från Andelskungen. Andelshästen . KVALADE SOM EN KUNG. Andelskungen är vår andelshäst. Tränas av. Landets bästa tre- och fyraåringar gjorde på söndagen upp om eftertraktade platser i Breeders Crown-finalen i trav. Kolgjini dominerade med fyra V75-segrar Sport 2017-10-28 20.2 Den bästa chansen kommer i den femte avdelningen där Chapuy startar i Silverdivisionen. Den startsnabbe sexåringen vann på en låg 1.11-tid näst senast och höll senast starkt som tvåa i V75 på Färjestad. Chapuy blev då tvåa bakom Rushmore Face på nya rekordet 1.09,6 över kort distans

V75KUNGEN V65 Jag kör ett andelsspel idag påSolvalla Lunch V65 där det är 2.5 miljoners jackpott! Jag spelar för att vinna stora pengar, och jag tar ut svängarna. Jag har 2 spikar som inte går av för hackor, och som inte tillhör dom mest betrodda. Vill du ta chansen så gå via inbjudningslänken på bilden December 2017. 30/12 Slutspelet-V75 V75, GS75, V64, V65, V4 och Dagens Dubbel. Vi har sedan starten 1993 haft ett bra facit på våra tips som legat till grund för flertalet storvinster.. ANDELSSPEL PÅ V75 & V86. Vinnpåtrav.nu drivs av grabbar och tjejer som har hängt på trav sedan början av 80-talet! Häng gärna med på våra populära SISTAMINUTEN-andelar hos ATG Tillsammans! Vi kommer att skicka ut ett mail till alla medlemmar inför varje spelomgång och när det händer nåt nytt på sidan! Andelslaget hittar du HÄR. VÄLKOMMEN! Vi rekommenderar Alltomtrav.info. Jag har V75 statistik för hela 2000 talet. Unikt för jokeranvändare och statistiknördar. Du hittat specifikt för varje bana under knapparna. V75 sammanställt för varje år under årtalen. Du hittar även topplistor och bottenlistor. Mycket mera statistik kommer komma med tiden. v75 statistik JÄGERSRO Jägersro.doc 217 KB ; startspår / Avdelning Jägersro startspår per avdelning.doc. V75-3: 4 Odd Herakles. Världens bästa kallblod visar upp sig igen och han sneglar nog lite mot Tekno Odins världsrekord på 19,1 här. Han är obesegrad i år och det finns i stort sett inget som talar emot honom här. Trots att han blir groteskt mycket spelad (86%...) så kan jag inte göra annat än att spika, speciellt då motståndarna i stort sett givit upp. V75-4: 6 Rutger BL. Vann.

Andelsspel Storavinste

Butikens andelsspel. V75. Lördag 16:20. GS75. Söndag 15:00. 75 spel för V75 . Relevans Pris Ranking. V75. ÄKTA FYRKLÖVERN V75. Fredrik Larsson. Här bygger vi med 4 stycken hästar i varje avdelning, Klockrent för dig som inte vill sitta med spikar.... 350 kr. V75. FREDAGSKÄNSLAN V75. Fredrik Larsson. En Andel som vi går på infon vi får i Fredagssändningen på lunchen blandat med. - 3 Gazoline Mearas (V75-1) är kapabel och har börjat sköta sig bra nu. Han var bra på Valla näst senast när han vann och även duktig senast som tvåa. Det var inte mycket att säga om. Nu är det första gången över 1600 meter och det är lite för att han har varit lite stökig från början tidigare och det är därför vi har valt andra distanser. Men han kan öppna rätt så. Stefan Paulsson, Anders Nilsson och Anders Engman spelar andelsspel Köp en andel i något av Jägersros andelssystem för V75® och V86® via ATG® Tillsammans! Från Boden i norr till Jägersro i söder, Åby i väst till Solvalla i öst har vi en härlig blandning av spelläggare - allt från välkända ansikten till totalt okända

V75-3: 7 FORT KNOX visade sitt rätta jag näst senast och har utveck- lats mentalt hos Team Goop. 3K är en klar fördel när 4-åringen lever på sin styrka och Björn vill levererar inför derbyt.2 RANDEMAR R.D. tar spets på några steg från tvåan och kan agera blodhund hela vägen.RANKING: A: 7-2-4 B: 12-11-3-8 C: 6-5-9-10-1. V75-4: 6 ÅSRUD VILJA drog bästa tänkbara startspår på. Surfa på Veckans andelsspel Kategori V75 10/10 Åby Det är en av årets bästa V75 -omgångar som väntar i morgon lördag på Åbytravet. Dels är det dubbel jackpott och sedan svårlösta lopp och det blir sällan favoritparader på Åby. Sätter man 7:an i morgon blir det med all säkerhet bra betalt. Andelarna som är klara är 100-152 och 199:-.... Läs mer → V64 Torsdag 8/10. VAD ÄR ANDELSSPEL; OM OSS; V75 & JULKLAPPSTIPS! 2016-12-10 09:36 « Tillbaka. Mycket att göra i dessa tider med kombinerad foto/spel butik. Vi producerar tavlor, förstoringar, canvas, fotokalendrar m.m dygnet runt nu förtiden :) Vill ni fixa en fin julklapp så har vi 25% rabatt i dag på kollage som ni lätt fixar i vår onlinebeställning och hämtar ut färdiga i butiken! (rabatten drar. Allt ovan tillsammans har lett till att V75 blivit lättare och därmed så har också medianutdelningen sjunkit sett över tid. Från att ha legat på runt 100 000 kronor så sjönk den på 2000-talet ner och hamnade på runt 50 000 kronor. Nu är det visserligen 1/3 kvar av 2018 men det är nästan omöjligt att den kommer klara den nivån i år, just nu ligger vi någon stans kring 20-25.

Succétipparna: Så vinner du 10 milj | Aftonbladet

Andelsspel på Lotto gav 3 miljoner till Nacka 23 augusti, 2017 / i Nyheter Tur / av Johanna Alba. Efter onsdagens Lottodragning stod det klart att spelbutiken på Willys Sickla i Nacka sålt ett andelsspel på Lotto som resulterade i dryga 3 miljoner kronor för de tursamma andelsspelarna att dela på. Vinsten är Stockholms andra miljonvinst. V75-3: 10 Don't Be Weak. Var inte som bäst när han provade V75 på Solänget i augusti och fick en kort paus efteråt. Nu har han lopp i kroppen och senast avslutade han mycket bra, men hade för långt fram. Han har gått framåt formmässigt och är riktigt bra i grunden. Jag är väldigt inne på att han är fältets bästa häst och jag tror han blåser ner alla sista 500 utan problem.

V75 tips » Jägersro » ATG Tillsammans » Andelsspel » V75

Vill du vara med och spela andelsspel på V75 och V86 så har du kommit rätt! Vi driver laget Stefan och Kevins miljonjakt på ATG Tillsammans där du kan gå med och köpa andelar på V75 och V86. Hur fungerar då andelsspel tänker du? I laget inför varje omgång så är en spelläggare utsedd. Om ingen annan medlem väljs så 0 kommentarer. 25 juli, 2020. Resultat / V75. Resultat V75. V75-7: 9 Failern och 1 Alpha Scarlet RR. Failern har bara gjort fyra starter men matchar de bästa i kullen ändå! Gick bra som tvåa senast och kan få en fin resa den här gången. Ska inte glömmas bort! Alpha Scarlet RR är snabb ut och spetsar initialt men släpper gärna till någon. Får han fritt i tid är han med i matchen! V75-ranken Förutom andelsspel så hittar du bloggar, V75, V86, GS75, V65, V64, V5, V4, V3, Dagens Dubbel, top7 och andra vinnarspel från ATG. Våra travtippare eller spelexperter som vi kallar dem, lägger ner oerhört mycket tid för att leverera bästa möjliga gratis travtips till våra kunder. Det kan vara allt från väl analyserade V75-tips till enskilda vinnarspel, platsspel eller hästar. V75 tips Solvalla lördag under elitloppshelgen. Våra tipsexperter Oddsjägaren (Albin Kjellberg) och Referenten (Albin Engdahl) bjuder på bästa tipsen till V75 på Solvalla

Kvaldags för stostjärnorna » 9 juli | Nyhet - Travstugan

Andelsspel • VinnaTillsammans

V75 tips Skellefteå. Våra tipsexperter Oddsjägaren (Albin Kjellberg) och Referenten (Albin Engdahl) bjuder på bästa tipsen till V75 Skellefteå som också har en beräknad jackpott på 37 miljoner. Prenumerera på kanalen för att stötta podden och köp våra andelar. Dela gärna podden Spelar man större andelsspel och det är många som ska dela vinsten så är det såklart de där riktigt stora vinsterna man hoppas på. Till helgen finns en sådan möjlighet. Det är inte så ofta det är dubbel jackpot på V75 men nu är det dags. ATG räknar själva med en omsättning på minst 95 miljoner. Jag tror på en bit över 100. Andelsspel tips och trav Hem Spelbloggen Trav andelar Tips andelar V75 Tipsen; Meny. Senaste vinsterna; Hur köper jag simalabims spel? Svenska travbanor; Team Simsalabim; V86 Tips ; Vad är andelsspel; Om Simsalabim; Nu har vi ytterligare en printer som klarar riktigt stora utskrifter! Vi har utökat våra möjligheter att erbjuda dig det bästa som finns när det gäller utskrifter i. Bästa minne: När jag tog körkortet. Det betydde mycket för mig då. När jag anlände till Cypern 1968 för FN-tjänst Bästa skolmaten: Kåldolmar eller får i kål. Bästa låt: Blueberry Hill med Fats Domino. Bästa Lövenback: Genom tiderna är Lars Karlsson Smultronställe: Sommarstugan i Långvattnet som också är min födelseby Ny jackpot på V75 och premiär för andelsspel hos Svenska Spel. Inte helt oväntat blev det låg utdelning i lördags och ny jackpot på femmorna.Med lite högre omsättning så är det nu 22 miljoner extra i sjurättspotten jämfört med 16 miljoner förra veckan. Mest intressant tycker jag dock är omgångens svårigehetsgrad och det är lite tidigt dra för stora slutsatser men två.

V75 tips » Jägersro » Andelsspel » V75 champion

V75-1, brons är överdrivet garderat av mig med 8 hästar, ev strykningar här innebär mer hästar i andra lopp. 7 Moni viking hamnar utanför pga spåret. V75-2 ska enligt statistiken vinnas av: antingen a) favoriterna på tillägg, eller b) skrällar på främre volten, vi får med 2 hästar på tillägg och 2 spårskrällar i främre ledet Alla deltagare i VM i V75 spelar V75-system bestående av exakt 192 rader på var och en av de sex utvalda V75-omgångarna. Det är dina fem bästa omgångar som räknas som ditt slutresultat och avgör om du går vidare till semifinal. Information och hjälp för den som vill veta mer om hur man sätter ihop ett V75-system bestående av exakt 192 rader finns hos vmiv75.se. För VM i V75 2014. Surfa på Veckans andelsspel Kategori V75 Analys till söndag 16/4 Romme . 0 Kommentarer. 14 apr 2017 Upplagd av Tommy V75 söndag går i Borlänge på Rommetravet med start 16:20. Bästa spiken på förhand är 4 Volstead i avd.3 med Örjan. Han var 2:a i comebacken efter Nuncio och rapporteras träna kanonbra. Jag tror han får ta över ledningen tidigt och sedan har Volstead kvalat in.

Andelsspel - Dagens Bästa Spe

Andelsspel: Självklart gör vi Veckans V75-omgång avgörs på Gävletravet och ser klart intressant ut. Åtminstone om man ska tro vad vi säger i podden den här veckan... Podden låter lite annorlunda idag. Dels har jag själv fått problem med ljudinställningarna efter en uppdatering av datorn, men också för att det är två nya röster! Calle Jakobsson, som har hand om Pressbyrån. Endast en V75-kupong, ett andelsspel inlämnat i Norge, hade markering för samtliga vinnare. Sjurättpotten uppgick till 6 049 803 kronor, men i och med den norska bonus som tilldelas den som är ensam vinnare på V75, håvade andelsägarna in över 16 miljoner kronor. Sex rätt gav 8 284 kronor och fem rätt 471 kronor. Madelen i stoderbyt Ytterligare tre finaler avgjordes utanför V75.

Grand Slam 75 » Andelsspel » Travstugan » Speltips » AxevallaElitkampen börjar formas » 9 apr
  • Pro shell jacke damen.
  • Kindsbaum bauen.
  • Barramundi fischen australien.
  • Pfeil und bogen profi.
  • Haarausfall medikamente.
  • Presseausweis beantragen.com erfahrungen.
  • Aussenminister kanada.
  • Ausgehtipps in heilbronn.
  • Seestück.
  • Ross county.
  • Warum ist weihnachten am 24. dezember.
  • Ausfallschritt seitlich.
  • Side by side kühlschrank integrierbar.
  • Brian orser.
  • Australien auto kaufen unter 21.
  • Austauschheizkörper nabenabstand 600.
  • Französisch kongo.
  • Anchorage cargo.
  • Bremskraftverstärker wechseln anleitung.
  • Stadtspiegel bottrop wohnungen.
  • Khalil rapper.
  • Turm bauen aus papier ohne kleber.
  • Zahlungsabwicklung kreditkarte in 5 schritten.
  • Kawai mp10 gebraucht.
  • Blaue flagge strand italien 2017.
  • Pamela hütten vier hochzeiten und eine traumreise.
  • Hochschule aschaffenburg nc.
  • Tropico 2 steam.
  • Bibi und tina jungs gegen mädchen download.
  • Disney zitate freundschaft deutsch.
  • Scheidungspapiere woher.
  • Neverwinter bester dd 2017.
  • Blaulichtreport reichenbach fils.
  • Smartdrink hasselt.
  • Bahamas haie schwimmen.
  • Hyun sung jang jang joon seo.
  • Marskolonie.
  • Frisuren ovales gesicht.
  • Synthetische sprachen.
  • Tanzschuhe 20er jahre.
  • Billard varianten.